Szkolenie z Google Analytics - Poznań - 31 sierpnia 2017

Na podstawie umowy z GoogleTM w ramach programu AdWords Certified Trainer firma SEMHOUSE prowadzi szkolenia z Google Google Analytics.

Program szkolenia

Szkolenie podstawowe i średniozaawansowane

31.08.2017 r.

  1. Instalacja i konfiguracja
  2. Omówienie interfejsu
  3. Podstawowe pojęcia
  4. Interpretacja raportów
  5. Wyznaczanie celów i wskaźników sukcesu KPI
  6. Ustawienie celów i modułu e-commerce
  7. Integracja z Google AdWords i Search Console
  8. Mierzenie skuteczności działań marketingowych (również kampanii AdWords)
  1. Mierzenie zachowania użytkowników na stronie
  2. Raporty niestandardowe, skrojone na miarę
  3. Śledzenie wielokanałowe i modele atrybucji
  4. Filtrowanie danych
  5. Śledzenie treści wyszukiwanych w Twoim sklepie
  6. Segmenty zaawansowane, które pomogą Ci lepiej analizować dane

570 zł netto

Szkolenie podstawowe i średniozaawansowane

czwartek 31.08.2017 r.

Cena szkolenia obejmuje

  • ponad 7 godzin dobrych praktyk z minimalną dawką teorii (1-szy dzień),
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • certyfikat ukończenia szkolenia Google Analytics,
  • dostęp do Wi-Fi,
  • serwis kawowy: kawa, herbata, napoje, ciastka.

Czas trwania i miejsce szkolenia

31 sierpnia 2017
(czwartek)

godz. 9:30 - 18:00

Sala szkoleniowa ADVOX
ul. Kramarska 13
2 piętro
61-761 Poznań

Trenerzy

Krzysztof Wroński - Certyfikowany Trener Google AdWords. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing.

Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji.

Rejestracja zakończona

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o AdWords, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z AdWords od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii AdWords zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Gdzie powinniśmy zorganizować kolejne szkolenie?

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x