Szkolenie z Google Ads (AdWords)

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obsługą programu Google Ads (AdWords), a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.
Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się jak:

  • założyć konto w Google Ads (AdWords) i ustawić płatności,
  • poprawnie zbudować strukturę konta – kampanie, grupy reklam, reklamy i słowa kluczowe,
  • stworzyć kampanie na sieć wyszukiwania, na sieć reklamową i kampanię remarketingową,
  • optymalizować stworzoną kampanię by zwiększać zwrot z inwestycji, liczbę konwersji, lub zmniejszyć koszty kampanii.

Uczestnicy szkolenia

Szkolenie skierowane jest do:

  • specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR,
  • właścicieli firm,
  • osób prowadzących strony/ portale/ sklepy internetowe,
  • osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM,
  • oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru Google Ads (AdWords) i podnieść swoje kwalifikacje.

Wybierz miejsce i termin szkolenia

Szkolenie Google Ads

Online | 20-21 sierpnia 2024

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o Google Ads, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z Google Ads od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii Google Ads zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Gdzie powinniśmy zorganizować kolejne szkolenie?

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x