Szkolenia mają charakter wykładów połączonych z warsztatami i prowadzone są w kameralnych grupach przez praktyka marketingu w wyszukiwarkach. Dzięki temu każdy z uczestników ma szanse zadać trenerowi więcej pytań i uzyskać pomoc w rozwiązaniu problemów, z którymi się boryka.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami narzędzia Analytics, jego obsługą, konfiguracją i najważniejszymi raportami.
Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się jak:
Na koniec szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia kursu.
Kurs przeznaczony jest dla:
"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o Google Ads, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z Google Ads od kilku lat."
Michał Bożek,
Conquest.pl
"Dzięki kampanii Google Ads zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."
Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka
"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."
Hanna Caplewska,
Letscoach.pl
"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."
Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.
"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."
Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.
"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."
Jakub Stępień