Szkolenie z Google Ads - Online - 20-21 sierpnia 2024

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obsługą programu Google Ads (AdWords), a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.
Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się jak:

  • założyć konto w Google Ads (AdWords) i ustawić płatności,
  • poprawnie zbudować strukturę konta – kampanie, grupy reklam, reklamy i słowa kluczowe,
  • stworzyć kampanie na sieć wyszukiwania, na sieć reklamową i kampanię remarketingową,
  • optymalizować stworzoną kampanię by zwiększać zwrot z inwestycji, liczbę konwersji, lub zmniejszyć koszty kampanii.
Wolne miejsca: 8 / 10

Program szkolenia

Szkolenie podstawowe

20.08.2024 r.

  1. Wprowadzenie do Google Ads, wyjaśnienie pojęć i obalenie krążących w sieci mitów.
  2. Omówienie celów kampanii z każdym z uczestników.
  3. Stworzenie strategii działań w Google Ads dla każdego z uczestników, dla B2C, B2B, biznesów lokalnych i sklepów internetowych.
  4. Konfiguracja konta Google Ads - konwersje, listy remarketingowe.
  5. Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania Google Ads.
  6. Optymalizacja kampanii na sieć wyszukiwania Google Ads.
  7. Tworzenie kampanii produktowej Shopping Ads.
  8. Optymalizacja kampanii produktowej Shopping Ads.
  9. Tworzenie kampanii Performance Max tylko z plikiem produktowym, czyli bez zasobów (dla eCommerce).
  10. Optymalizacja kampanii Performance Max tylko z plikiem produktowym, czyli bez zasobów (dla eCommerce).
  11. Checklista i plan działań na przyszłość.

990 zł netto

Szkolenie podstawowe

Tylko wtorek: 20.08.2024 r.

Szkolenie zaawansowane

21.08.2024 r.

  1. Planowanie kampanii poza wyszukiwarką Google - budowanie person.
  2. Tworzenie zaawansowanej struktury kampanii dla każdego z uczestników, dla małych i dużych budżetów.
  3. Tworzenie kampanii na sieć reklamową Google Ads.
  4. Optymalizacja kampanii na sieć reklamową - grafiki, teksty, kierowanie, odbiorcy.
  5. Tworzenie kampanii wideo na YouTube.
  6. Optymalizacja kampanii wideo na YouTube.
  7. Tworzenie kampanii Performance Max ze wszystkimi zasobami i na wszystkie sieci.
  8. Optymalizacja kampanii Performance Max - jak odzyskać kontrolę nad PMax.
  9. Edytor Google Ads - jak zarządzać hurtowymi zmianami w kampaniach.
  10. Reguły automatyczne i skrypty Google Ads - jak zautomatyzować działania.
  11. Checklista, mapowanie zagrożeń i plan działania na przyszłość.

1390 zł netto

Szkolenie zaawansowane

Tylko środa: 21.08.2024 r.

2380 zł 1980 zł netto - rabat 400zł

Pakiet szkoleń - podstawowe i zaawansowane

20-21 sierpnia 2024

Cena szkolenia obejmuje

  • ponad 7 godzin dobrych praktyk z minimalną dawką teorii (1-szy dzień),
  • ponad 7 godzin zaawansowanych rozwiązań i technik optymalizacji oraz zaawansowanych narzędzi (2-gi dzień),
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • certyfikat ukończenia szkolenia Google Ads,
  • 1 godzina konsultacji gratis za każdy dzień szkolenia (normalnie 400 zł netto / godzinę).
Wolne miejsca: 8 / 10

Czas trwania i miejsce szkolenia

20-21 sierpnia 2024
(wtorek i środa)

godz. 9:30 - 17:00

ON-LINE

Trener

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.

Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK.

Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy.

Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus, które później lądują na moim blogu krzysztofwronski.pl

Moją specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadziłem kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiadam wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkoliłem też lub udzielałem konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash.

W 2013 roku zdałem egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, byłem często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkoliłem też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku mam ponad 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.

Zapraszam do mojego profilu na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/krzysztofwronski/


Wolne miejsca: 8 / 10

Weź udział w szkoleniu

Poziom szkolenia

Imię i Nazwisko*

Adres email*

Telefon kontaktowy*

Chcę fakturę VAT

Oświadczam, że dokonując rejestracji na szkolenie zapoznałem się i akceptuję regulamin.
Cena: 990 zł netto
 

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o AdWords, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z AdWords od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii AdWords zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Gdzie powinniśmy zorganizować kolejne szkolenie?

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x