Szkolenia mają charakter wykładów połączonych z warsztatami i prowadzone są w kameralnych grupach przez praktyka marketingu w wyszukiwarkach. Dzięki temu każdy z uczestników ma szanse zadać trenerowi więcej pytań i uzyskać pomoc w rozwiązaniu problemów, z którymi się boryka.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami narzędzia Analytics, jego obsługą, konfiguracją i najważniejszymi raportami.
Szkolenie podstawowe
21.06.2022 r.
850 zł netto
Szkolenie podstawowe
Tylko wtorek: 21.06.2022 r.
Szkolenie zaawansowane
22.06.2022 r.
1150 zł netto
Szkolenie zaawansowane
Tylko środa: 22.06.2022 r.
2000 zł 1650 zł netto - rabat 350zł
Pakiet szkoleń - podstawowe i zaawansowane
21-22 czerwca 2022
Szkolenie ma charakter warsztatowy, więc prosimy o zabranie ze sobą komputerów.
21-22 czerwca 2022
(wtorek i środa)
godz. 9:30 - 18:00
Concordia Design
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań
Mapy Google: Link
Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji.
Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.
Osobiście poprowadzę szkolenie dla Twojej firmy. Gwarantuję solidną dawkę wiedzy z zakresu SEM
"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o AdWords, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z AdWords od kilku lat."
Michał Bożek,
Conquest.pl
"Dzięki kampanii AdWords zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."
Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka
"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."
Hanna Caplewska,
Letscoach.pl
"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."
Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.
"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."
Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.
"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."
Jakub Stępień