Szkolenie z Google Analytics - Poznań - 21-22 czerwca 2022

Szkolenia mają charakter wykładów połączonych z warsztatami i prowadzone są w kameralnych grupach przez praktyka marketingu w wyszukiwarkach. Dzięki temu każdy z uczestników ma szanse zadać trenerowi więcej pytań i uzyskać pomoc w rozwiązaniu problemów, z którymi się boryka.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami narzędzia Analytics, jego obsługą, konfiguracją i najważniejszymi raportami.

Wolne miejsca: 10 / 10

Program szkolenia

Szkolenie podstawowe

21.06.2022 r.

  1. Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics
  2. Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej
  3. Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics
  4. Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce
  5. Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji
  6. Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person
  7. Analiza zachowań użytkowników na stronie
  8. Podsumowanie i lista wdrożeniowa

850 zł netto

Szkolenie podstawowe

Tylko wtorek: 21.06.2022 r.

Szkolenie zaawansowane

22.06.2022 r.

  1. Google Tag Manager - instalacja i konfiguracja podstawowych tagów
  2. Google Tag Manager - zaawansowane funkcje
  3. Konfiguracja niestandardowych funkcji Google Analytics
  4. Analiza konwersji - konwersje wspomagane, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji
  5. Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize
  6. Raportowanie przy użyciu Google Data Studio
  7. Najważniejsze informacje dotyczące GA4

1150 zł netto

Szkolenie zaawansowane

Tylko środa: 22.06.2022 r.

2000 zł 1650 zł netto - rabat 350zł

Pakiet szkoleń - podstawowe i zaawansowane

21-22 czerwca 2022

Cena szkolenia obejmuje

  • ponad 7 godzin dobrych praktyk z minimalną dawką teorii (1-szy dzień),
  • ponad 7 godzin zaawansowanych rozwiązań i technik optymalizacji oraz zaawansowanych narzędzi (2-gi dzień),
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • certyfikat ukończenia szkolenia Google Analytics,

Ważne

Szkolenie ma charakter warsztatowy, więc prosimy o zabranie ze sobą komputerów.

Wolne miejsca: 10 / 10

Czas trwania i miejsce szkolenia

21-22 czerwca 2022
(wtorek i środa)

godz. 9:30 - 18:00

Concordia Design
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań

Mapy Google: Link

Trenerzy

Krzysztof Wroński. Prowadzi szkolenia z Google Ads i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing.

Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji.

Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.


Osobiście poprowadzę szkolenie dla Twojej firmy. Gwarantuję solidną dawkę wiedzy z zakresu SEM

Wolne miejsca: 10 / 10

Weź udział w szkoleniu

Poziom szkolenia

Imię i Nazwisko*

Adres email*

Telefon kontaktowy*

Chcę fakturę VAT

Oświadczam, że dokonując rejestracji na szkolenie zapoznałem się i akceptuję regulamin.
Cena: 850 zł netto
 

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o AdWords, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z AdWords od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii AdWords zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Gdzie powinniśmy zorganizować kolejne szkolenie?

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x