Szkolenie z Google Analytics - Poznań - 21-22 listopada 2019

Szkolenia mają charakter wykładów połączonych z warsztatami i prowadzone są w kameralnych grupach przez praktyka marketingu w wyszukiwarkach. Dzięki temu każdy z uczestników ma szanse zadać trenerowi więcej pytań i uzyskać pomoc w rozwiązaniu problemów, z którymi się boryka.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami narzędzia Analytics, jego obsługą, konfiguracją i najważniejszymi raportami.

Program szkolenia

Szkolenie podstawowe

21.11.2019 r.

  1. Określenie mierników sukcesu
  2. Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych
  3. Poprawna instalacja i konfiguracja
  4. Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce
  5. Omówienie funkcji narzędzia i podstawowych raportów
  6. Analiza pozyskiwanego ruchu
  7. Analiza zachowań użytkowników na stronie
  8. Analiza konwersji
  9. Raportowanie i alerty

690 zł netto

Szkolenie podstawowe

Tylko czwartek: 21.11.2019 r.

Szkolenie zaawansowane

22.11.2019 r.

  1. Google Tag Manager - instalacja i konfiguracja
  2. Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize
  3. Raporty niestandardowe
  4. Segmentacja użytkowników
  5. Raportowanie przy użyciu Google Data Studio
  6. Analiza konwersji - konwersje wspomagane, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji
  7. Funkcja User-ID
  8. Łączenie z innymi narzędziami

790 zł netto

Szkolenie zaawansowane

Tylko piątek: 22.11.2019 r.

1480 zł 1280 zł netto - rabat 200zł

Pakiet szkoleń - podstawowe i zaawansowane

21-22 listopada 2019

Cena szkolenia obejmuje

  • ponad 7 godzin dobrych praktyk z minimalną dawką teorii (1-szy dzień),
  • ponad 7 godzin zaawansowanych rozwiązań i technik optymalizacji oraz zaawansowanych narzędzi (2-gi dzień),
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • certyfikat ukończenia szkolenia Google Analytics,
  • dostęp do Wi-Fi,
  • serwis kawowy: kawa, herbata, napoje, ciastka.
  • obiad, byś nie chodził głodny.

Ważne

Szkolenie ma charakter warsztatowy, więc prosimy o zabranie ze sobą komputerów.

Czas trwania i miejsce szkolenia

21-22 listopada 2019
(czwartek i piątek)

godz. 9:30 - 18:00

Biuro firmy Marafiki
ul. Żydowska 1 (3 piętro)
61-761 Poznań

Trenerzy

Krzysztof Wroński. Prowadzi szkolenia z Google Ads i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing.

Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji.

Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.


Osobiście poprowadzę szkolenie dla Twojej firmy. Gwarantuję solidną dawkę wiedzy z zakresu SEM

Weź udział w szkoleniu

Poziom szkolenia

Imię i Nazwisko*

Adres email*

Telefon kontaktowy*

Chcę fakturę VAT

Oświadczam, że dokonując rejestracji na szkolenie zapoznałem się i akceptuję regulamin.
Cena: 690 zł netto
 

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o AdWords, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z AdWords od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii AdWords zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Gdzie powinniśmy zorganizować kolejne szkolenie?

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x