Szkolenie z Google Ads - Poznań - 23-24 września 2021

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obsługą programu Google Ads (AdWords), a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.
Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się jak:

  • założyć konto w Google Ads (AdWords) i ustawić płatności,
  • poprawnie zbudować strukturę konta – kampanie, grupy reklam, reklamy i słowa kluczowe,
  • stworzyć kampanie na sieć wyszukiwania, na sieć reklamową i kampanię remarketingową,
  • optymalizować stworzoną kampanię by zwiększać zwrot z inwestycji, liczbę konwersji, lub zmniejszyć koszty kampanii.
Wolne miejsca: 1/10

Program szkolenia

Szkolenie podstawowe

23.09.2021 r.

  1. Wprowadzenie do Google Ads i wyjaśnienie pojęć.
  2. Omówienie celów kampanii.
  3. Stworzenie strategii działań w Google Ads.
  4. Konfiguracja na poziomie konta - konwersje, listy remarketingowe.
  5. Dobór i podział słów kluczowych.
  6. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania.
  7. Tworzenie dynamicznej kampani w sieci wyszukiwania (DSA).
  8. Tworzenie kampanii produktowej Shopping Ads.
  9. Tworzenie kampanii remarketingowej w sieci wyszukiwania (RLSA).
  10. Omówienie strategii optymalizacji kampanii i planu działań.


790 zł netto

Szkolenie podstawowe

Tylko czwartek: 23.09.2021 r.

Szkolenie zaawansowane

24.09.2021 r.

  1. Planowanie kampanii w sieci reklamowej - budowanie person.
  2. Tworzenie strategii działań w sieci reklamowej - wybór metod kierowania.
  3. Tworzenie list remarketingowych z Google Ads, Analytics i YouTube.
  4. Tworzenie kampanii w sieci reklamowej (GDN, SDC, GSP, DISCOVERY).
  5. Tworzenie kampanii remarketingowych w sieci reklamowej i wyszukiwania.
  6. Analiza kampanii displayowych i sposoby na optymalizację.
  7. Tworzenie kampanii wideo na YouTube.
  8. Optymalizacja kampanii wideo YouTube.
  9. Edytor Google Ads - jak zarządzać hurtowymi zmianami w kampaniach.
  10. Podsumowanie i omówienie planu działań na kolejne miesiące.

990 zł netto

Szkolenie zaawansowane

Tylko piątek: 24.09.2021 r.

1780 zł 1480 zł netto - rabat 300zł

Pakiet szkoleń - podstawowe i zaawansowane

23-24 września 2021

Cena szkolenia obejmuje

  • ponad 7 godzin dobrych praktyk z minimalną dawką teorii (1-szy dzień),
  • ponad 7 godzin zaawansowanych rozwiązań i technik optymalizacji oraz zaawansowanych narzędzi (2-gi dzień),
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • certyfikat ukończenia szkolenia Google Ads,
  • 1 godzina konsultacji gratis za każdy dzień szkolenia (normalnie 300 zł netto / godzinę).
Wolne miejsca: 1/10

Czas trwania i miejsce szkolenia

23-24 września 2021
(czwartek i piątek)

godz. 9:30 - 17:00

Concordia Design
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań

Mapy Google: Link

Trener

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.

Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK.

Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy.

Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus, które później lądują na moim blogu krzysztofwronski.pl

Moją specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadziłem kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiadam wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkoliłem też lub udzielałem konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash.

W 2013 roku zdałem egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, byłem często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkoliłem też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku mam ponad 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.

Zapraszam do mojego profilu na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/krzysztofwronski/


Wolne miejsca: 1/10

Weź udział w szkoleniu

Poziom szkolenia

Imię i Nazwisko*

Adres email*

Telefon kontaktowy*

Chcę fakturę VAT

Oświadczam, że dokonując rejestracji na szkolenie zapoznałem się i akceptuję regulamin.
Cena: 790 zł netto
 

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o AdWords, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z AdWords od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii AdWords zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Gdzie powinniśmy zorganizować kolejne szkolenie?

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x