Szkolenia Google Analytics

Na podstawie umowy z Google™ w ramach programu Google Certified Trainer firma SEMHOUSE prowadzi szkolenia z Google Analytics. Szkolenia mają charakter wykładów połączonych z warsztatami i prowadzone są w kameralnych grupach przez praktyka marketingu w wyszukiwarkach. Dzięki temu każdy z uczestników ma szanse zadać trenerowi więcej pytań i uzyskać pomoc w rozwiązaniu problemów, z którymi się boryka. Potwierdzeniem najwyższej jakości szkoleń jest Certyfikat Trenera Google AdWords.

Cel

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami narzędzia Analytics, jego obsługą, konfiguracją i najważniejszymi raportami.

Korzyści

Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się jak:

  • rozpocząć pracę z Google Analytics,
  • interpetować najważniejsze raporty,
  • utworzyć cele,
  • połączyć i korzystać z narzędzia Google AdWords,
  • połączyć i korzystać z modułu e-Commerce,
  • korzystać z niestandardowych raportów Google Analytics.

Na koniec szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia kursu.

Uczestnicy

Kurs przeznaczony jest dla:

  • właścicieli stron,portali, sklepów internetowych,
  • osób prowadzących strony, portale, sklepy internetowe,
  • specjalistów d/s marketingu, reklamy, PR,
  • osób, które zlecają działania marketingowe agencjom SEM.

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o AdWords, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z AdWords od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii AdWords zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x