Doradztwo dla firm

Oferuję kompleksowe wsparcie dla firm, od stworzenia strategii działań w Internecie, poprzez audyt kampanii Google AdWords, aż po optymalizację konwersji.

Tworzenie strategii

Jest to oferta skierowana do firm, które dopiero zamierzają promować się w Internecie. Pomagam stworzyć strategię działań w Internecie, dobrać odpowiednie narzędzia i rozplanować budżet reklamowy.

Audyt kampanii AdWords

Rozwiązanie to skierowane jest dla firm, które wydają na kampanię AdWords ponad 5000 zł miesięcznie. Audyt pozwoli zidentyfikować silne i słabe strony kampanii oraz wskaże rozwiązania, dzięki którym kampania AdWords będzie mogła osiągnąć oczekiwane cele.

Optymalizacja konwersji

Podstawą każdego biznesu jest maksymalizacja zysku. Kampanie reklamowe muszą przynosić zwrot z inwestycji (ROI), a najlepszym sposobem na jego maksymalizację, jest optymalizacja konwersji.

Dlaczego SEMHOUSE?

  • Doświadczenie zbierane od 2007 roku w kraju i za granicą.
  • Dziesiątki przeprowadzonych kampanii w kilku językach i kilkunastu krajach.
  • Elastyczne sposoby rozliczeń.
  • Szkolenia AdWords i Analytics dla początkujących i zaawansowanych użytkowników.
  • Akademicka wiedza poparta wieloletnim doświadczeniem.

Skontaktuj się ze mną

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o Google Ads, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z Google Ads od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii Google Ads zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x