Linki sponsorowane w Google

Jeśli Cię nie ma w Internecie - nie istniejesz! Aby osiągnąć sukces w Internecie Twoja firma musi być widoczna w wynikach wyszukiwania.

Najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce od wielu lat jest Google. Kampania na linki sponsorowane w Google AdWords to świetna inwestycja. Tutaj nie płacisz za wyświetlenia reklam, lecz za kliknięcia w reklamy, które przekierowują użytkowników na Twoją stronę. Im więcej kliknięć, tym więcej potencjalnych klientów dla Twojego biznesu.

Nie zwlekaj. Konkurencja nie śpi i najprawdopodobniej ma już kampanię reklamową w Google. Jeśli chcesz z nimi wygrać zleć stworzenie kampanii i jej stałą optymalizację certyfikowanemu specjaliście Google AdWords.

Zalety Google AdWords

  • Płacisz tylko za kliknięcia.
  • Masz pełną kontrolę nad wydawanym budżetem.
  • Reklamy wyświetlać się mogą w wyszukiwarce Google i w sieci reklamowej Google, m.in. na YouTube, Gmail, Onet, i tysiącach innych witryn.
  • Możesz ograniczyć wyświetlanie reklam do Twojego miasta/ regionu, a także do godzin otwarcia Twojego biura/ gabinetu.
  • W każdej chwili możesz wstrzymać i wznowić reklamę.

Dlaczego SEMHOUSE?

  • Doświadczenie zbierane od 2007 roku w kraju i za granicą.
  • Dziesiątki przeprowadzonych kampanii w kilku językach i kilkunastu krajach.
  • Elastyczne sposoby rozliczeń.
  • Szkolenia AdWords i Analytics dla początkujących i zaawansowanych użytkowników.
  • Akademicka wiedza poparta wieloletnim doświadczeniem.

Skontaktuj się ze mną

Opinie klientów

"Profesjonalne szkolenie, na którym dowiedziałem się kilku ciekawostek o AdWords, o których wcześniej nie wiedziałem, mimo iż korzystam z AdWords od kilku lat."

Michał Bożek,
Conquest.pl

"Dzięki kampanii AdWords zdobywam nowych klientów. Sama nie miałabym czasu się tym zajmować, dlatego powierzyłam tę pracę specjaliście."

Natalia Jaśkiewicz,
Pozytywka

"Krzysztof to znakomity specjalista w swojej dziedzinie, komunikatywny i gotowy do pomocy. Szkolenie było dość techniczne, ale przedstawione w sposób łatwy do zrozumienia dla każdego."

Hanna Caplewska,
Letscoach.pl

"Skondensowana dawka najważniejszych informacji pozwalająca w bezpieczny i pozbawiony obaw sposób rozpocząć pracę z AdWords."

Artur Czachowski,
Micron Movies S.C.

"Bardzo duża wiedza i profesjonalne przygotowanie. Dobre przekazywanie wiedzy. Cierpliwość i chęć pomocy uczestnikom szkoleń."

Tomasz Zgierski,
Glad Sp. z o.o.

"Takie szkolenie powinna przejść każda osoba, która zaczyna swoją przygodę z marketingiem. Jest to szansa na poznanie technicznych aspektów tego narzędzia w sposób przystępny i zrozumiały. Szkolenie pozwala poznać poprawne techniki tworzenia reklam w AdWords, dzięki czemu unikniemy często popełnianych błędów."

Jakub Stępień

Gdzie powinniśmy zorganizować kolejne szkolenie?

Pliki cookies
Używamy plików cookie do przechowywania informacji takich jak, Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz stronę. Może to obejmować możliwość zalogowania do niektórych funkcji serwisu, jak konto użytkownika, czy pola formularzy.
x